joi, 19 septembrie 2013

Revelatia - Sylvia Day

joi, 19 septembrie 2013
Titlul: Revelatia
Autorul: Sylvia Day
Anul aparitiei: 2013
Editura: Litera
Descrierea: 
DORINȚĂ... PASIUNE... REVELAȚIE...
O IUBIRE CARE SFIDEAZĂ CONVENȚIONALUL

Gideon Cross. Bărbatul visurilor mele – frumos și perfect pe dinafară, rănit și torturat pe dinăuntru. O flacără strălucitoare și arzătoare care îmi pârjolește trupul cu cele mai întunecate plăceri. Nu pot să stau departe de el. Nu vreau s-o fac. El este obsesia mea... dorința mea... este al meu.

Suntem două ființe cu un trecut violent, care îndrăznesc să spere la un viitor împreună. Între noi, totul este prea dificil, prea dureros... cu excepția clipelor când este pur și simplu perfect – acele momente când foamea fizică și dragostea disperată ne aruncă în cea mai frumoasă nebunie.
Suntem legați de o pasiune care ne poartă dincolo de limite, spre cea mai dulce și periculoasă obsesie...

Seria CROSSFIRE a fost publicată până în prezent în 40 de țări, devenind unul dintre cele mai mari succese comerciale din lume. 12 milioane de exemplare vândute la nivel mondial!
Din punctul meu de vedere: Este la fel de incitanta ca si prima carte a seriei Crossfire. Spre deosebire de primul volum, in care este conturata tot mai mult relatia dintre Eva si Gideon, in cel de-al doilea volum e putin mai multa actiune si mai mult suspans, mai ales spre final. Povestea dintre cei doi incepe sa mearga tot mai bine, Eva se impaca cu Cary, dupa scena in care a nimerit in finalul primei carti, isi face noi prietene, iar Gideon incearca sa acopere timpul in care a lipsit de la munca pentru a fi cu Eva. Cand totul pare sa fie perfect in cuplul celor doi, apar in scena personaje din trecutul amandurora, mai ales din trecutul Evei, motiv pentru care tensiunile dintre ei devin tot mai dese si mai inexplicabile de o parte sau de cealalta.
Gideon este extrem de protector cu tot ceea ce este legat de Eva (poate si putin posesiv), atitudine ce il transforma, in viziunea mea, in "the perfect man".E ciudat daca spun ca relatiadintre cei doi mi se pare genul de relatie ideala?! Sper ca nu... M-a bucurat faptul ca Eva si-a dat seama de ceea ce depinde de ea pentru a face relatia sa mearga si hotaraste sa nu mai fuga din calea problemelor dintre ei. Imi place personalitatea ei, e puternica, feminina, are atitudine si initiativa si ar face tot posibilul sa identifice sursa cosmarurilor lui Gideon si sa "transeze" problemele in cel mai delicat mod in care o femeie ar putea face acest lucru. Gideon, pe de alta parte, are propriul lui mod de a rezolva sursa cosmarurilor Evei, fiind in stare de orice pentru ca totul sa fie perfect in relatia lor.
Zilele trecute imi spusese o prietena ca ar vrea sa vada si un film dupa aceasta serie. Eu personal nu as vrea. "Cum sa nu? Toate seriile de succes au filme facute pe baza lor!" So what?! Ideea e ca toata seria, pana in momentul de fata, a prins o forma foarte conturata in mintea mea. Totul e perfect, in cele mai mici detalii. Un eventual film care ar avea la baza seria aceasta cu siguranta ar modifica intr-un mod nu prea placut "filmul" pe care l-am imaginat eu. In concluzie, daca seria Crossfire nu va avea un film, nu m-ar deranja deloc, ba chiar dimpotriva, m-ar bucura. Seria e prea buna pentru a o strica un film.

A, da! Ca si primul volum, si pe acesta il recomand celor care au peste 18 ani!!!

Ce nota i-as da? 5/5

7 comentarii:

amyna

sunt total de acors cu tine...seria crossfire m-a captivat de la primele pagini citite...iar astazi am terminat si a treia carte dar abia astept sa intre a patra in scena ca sa vad ce se mai intampla cu Eva si Gideon mai ales ca a treia carte se termina perfect pentru ei....

Irina

spre rusinea mea, eu n-am mai apucat sa termin cel de-al treilea volum...facultatea mi-a cam ocupat cea mai mare parte din timp, dar poate reusesc sa termin si ultimele 3 capitole (da, atatea am mai lasat necitite:| ) inainte de sesiune :">

cat despre al patrulea volum, din cate stiu n-a aparut nici macar in USA...adica Sylvia nici nu l-a termina inca de scris. deci mai avem de asteptat multisor pana sa ne bucuram ochii (mintea si imaginatia :">) cu urmatorul volum!

P.S.: thanks for sharing your opinion :D

Apy

Of, nu am reusit sa ajung la serie pentru ca am ceva indoieli, desi imi place recenzia ta, nu pot spune ca as vrea sa citesc cartea, nu pare genul meu, mi-a ajuns Grey.

Pufuleț

Imi place recenzia ta, desii nu e chiar genul meu de carte.
Te tuc!
Ce mai faci?

Irina

@Apy: Intre timp (muuult timp) m-am incumetat sa citesc si Fifty Shades of Grey. De fapt, am citit doar primul volum si mi-a ajuns! Da, e ok pe alocuri, dar in proportie de 70%-80% descrie preaaa muuult BDSM! Si te cred cand zici ca ti-a ajuns Grey, dupa o asemenea carte/serie ti-e greu sa te apropii de o alta carte pe o tema asemanatoare.
Dar, sincer iti spun, seria Crossfire chiar merita! E mai realista decat Fifty Shades, mai degraba poti vedea/trai relatia dintre Eva si Gideon decat cea dintre Ana si Grey! Iti spun sigur!
Sfatul meu e sa citesti macar primul volum si apoi sa te decizi singura daca a fost o alegere (mai) buna sau nu.

@Pufulet: Nu stii ce pierzi! Sincer! Iti dau si tie acelasi sfat pe care l-am dat si putin mai inainte.
Eu mi-am ocupat tot timpul cu facultatea; e destul de solicitanta si chiar voiam sa fiu integralista la final de an. Si, din fericire, am reusit, pentru primul an cel putin. In rest, incerc sa ma bucur de vacanta, sper sa mai reusesc sa mai scriu vreo recenzie sau vreo postare.
Te tuc si eu!

Pufuleț

Tu nu mai postezi? Te-ai lasat? :(
Te tuc si te astept!

Irina

Nu m-am lasat. Adica n-as vrea sa ma las de blog. Dar n-am mai avut timp si pentru asta. Voi incerca, macar pe perioada vacantei, sa-mi fac timp sa mai postez cate ceva. Cu putin noroc, sper sa revin maine cu o postare.

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates