miercuri, 14 august 2013

Atractia - Sylvia Day

miercuri, 14 august 2013
Titlul: Atractia 
Autorul: Sylvia Day
Anul aparitie: 2012
Editura: Litera
Descrierea: 
DRAGOSTEA DINCOLO DE LIMITE

Gideon Cross a intrat în viața mea ca un fulger în întunericul nopții – impresionant și strălucitor, fierbinte și neliniștitor. Am fost atrasă de el, așa cum nu mi s-a mai întâmplat vreodată în viață. Tânjeam după atingerea lui ca după un drog, chiar știind că mă secătuia de puteri.  Eram un suflet chinuit, iar el a pătruns cu atâta ușurință în cele mai adânci ascunzișuri ale inimii mele... 
Căci Gideon știa. Era bântuit de propriii demoni. Și fiecare a devenit pentru celălalt oglinda care îi reflecta cele mai profunde răni... și dorințe. 
Legăturile cu care m-a cuprins dragostea lui m-au transformat cu totul, și m-am abandonat în întregime lui, dorindu-mi doar ca trecutul nostru întunecat să nu distrugă pentru totdeauna singura șansă la fericire pe care o găsisem în sfârșit... 

Din punctul meu de vedere: E o carte geniala!!! M-a atras initial titlul si coperta (classy), iar dupa ce am citit un fragment am apasat imediat pe "Comanda!".
Pentru inceput, daca n-ai macar 18 ani, fara suparare dar nu-ti recomand sa te aventurezi intr-o asemenea "aventura". Unele scene sunt putin cam prea explicite, in timp ce o citeam ma intrebam daca e bine sau e rau ca am imaginatia bogata. Trecand peste asta, povestea e centrata pe cuplul (alcatuit intr-un mod ciudat) Eva Tramell - Gideon Cross, un cuplu in care atractia e extrem de vizibila. Ea e o tanara independenta ce tocmai a obtinut un job in New York, el e un barbat cat se poate de realizat si de bogat, detinand numeroase cladiri si afaceri, printre care si firma in care Eva este proaspat angajata. Relatia dintre cei doi se leaga rapid si intr-un mod ciudat, daca ma intrebati pe mine, si trece prin cateva suisuri si coborasuri intr-un timp foarte scurt datorita geloziei si posesivitatii celor doi, dar si datorita trecuturilor acestora pe care amandoi incearca sa le ascunda.
Pfff, mi se invart ideile in cap in cel mai enervant mod!

Poate ca cei care ati citit deja cartea ma veti considera o ciudata, dar - what the hell?! - Gideon Cross e un barbat de-a dreptul genial! Cu tot trecutul lui zbuciumat, cu toate visele lui ciudate, cu toate placerile lui, cu toate ca el sustine ca nu e romantic, mie asa mi se pare. Mi se pare ca povestea dintre cei doi e genul acela de "iubire care te consuma", din toate(!!!) punctele de vedere! Pe masura ce dadeam paginile, deveneam tot mai atrasa de povestea lor de dragoste, de modul in care se protejeaza unul pe celalalt, de modul in care Gideon o intelege pe Eva si pare sa o cunoasca chiar mai bine decat se cunoaste ea.
Ideea e ca aceasta carte am citit-o in aproape 2 zile, pe nerasuflate. V-am spus deja ca m-a ... atras in ea inca de cand am citit fragmentul, iar cand mi-a ajuns in maini parca ar fi fost acoperita cu glue.
Finalul m-a lasat in pom. De ce nu pot avea seriile atat de fascinante macar 700 de pagini/volum?! Primul gand a fost: "Ok! Now what?!", dar nu contest asta deoarece e o serie si suspansul face parte din farmecul intregii opere. Dar totusi... In orice caz, Gideon Cross mi-a ramas intiparit in minte, iar cartea asta a urcat in top, alaturi de "La rascruce de vanturi" si "Un sarul la miezul noptii", si nu cred ca v-a parasi podiumul prea repede. 

Ce nota ii dau? 5+/5 

P.S.: Daca ai peste 18 ani, comand-o

1 comentarii:

Pufuleț

Nu stiu prea bine, nici nu ma atrage, dupa 50 mi s-a cam dus ”pofta” de carti de genu.

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates