joi, 1 august 2013

Oficial sunt studenta!

joi, 1 august 2013
Da, dupa lupte launtrice seculare, am luat o decizie (sper eu) corecta. 
Desi am avut examen doar la facultatea de Informatica (examen care a fost cam groaznic) si pentru care am stat cu morcovul ... ei bine, cred ca stiti si voi expresia aceea ... pana cand s-au afisat rezultatele, nu pot spune ca faptul ca am fost admisa la facultate ma bucurat foarte tare. Vorbesc destul de ambiguu, stiu, motiv pentru care insir toata povestea.

Pe data de 17 am plecat cu 2 dosare in geanta la Iasi. Ajunsa acolo, prima oprire a fost la Informatica. Am platit tot ce trebuia pe acolo, ajung in fata calculatorului si completez fisa de admitere, in gandul meu imi ziceam doar "De-acum nu mai ai cale de intoarcere!!!", gand care, sincera sa fiu, ma cam speria. Bun, am terminat cu inscrierea, am aflat ca examenul e pe 19 dis de dimineata, am depus dosarul si am iesit. Pe net citisem ca facultatea de Automatica si Calculatoare face inscrieri si in corpul lor din Copou, deci nu mai trebuia sa merg pana in cealalta parte a Iasiului ca sa ma inscriu. Am fost si m-am inscris repede si acolo la Ingineria Sistemelor (mai mult din cauza ca la Calculatoare si Tehnologia Informatiei se dadea examen la vreo 2 sau 3 zile dupa cel de la Informatica si nu aveam unde sa stau in Iasi atata timp), aceasta fiind mai mult ca o ... varianta de rezerva. Nu prea ma gandisem sa raman la politehnica vreo clipa, eram sigura de faptul ca, daca voi intra la Informatica, indiferent daca era la buget sau la taxa, ramaneam acolo.
Bun, am terminat cu inscrierile, apoi am mers si am rezolvat si de cazare de-o noapte la camin pentru ca nu puteam ajunge in Iasi pe 19 inainte de examen.
Trec zilele, se face 19.07, ma trezesc (desi nu se numeste somn ce am "tras" in seara aceea la camin, cu tantari noaptea - la care sunt super alergica - si ciori "ciripind" dimineata mai ceva ca intr-un cimitir), imi fac bagajele, ma decazez si plec la examen. Ajung intr-un final in sala, ne impart subiectele si-mi pica fata!. Erau groaznice (expresii codate, expresii decodate, cuvinte puse intr-o matrice ca intr-un rebus, in fine, greu de explicat si de digerat). Imi storc creierul timp de 3 ore acolo, schimb 2-3 pareri cu altii la fel de socati ca mine si plec acasa intr-o stare ... nasoala. Rezultatele urmau sa apara pe 25, adica urmau pentru mine 6 zile groaznice in care nu aveam chef de absolut nimic.
Intre timp, la AC (Automatica si Calculatoare) apar rezultatele pe 23 parca. Ma suna mama fericita ca s-au afisat rezultatele si ca intrasem la buget. Starea mea era una de genul : "A da?! Pai... e bine cred!". Inca asteptam rezultatele de dincolo, iar cum asta era varianta de rezerva, stiam ca oricum voi intra motiv pentru care bucuria mea nu a fost una ... extraordinara, exploziva si asa mai departe.
Pe 24 apar rezultatele si de la Informatica. Aflu asta tot de la mama pentru ca eu eram sigura ca vor aparea pe 25 si, spre deosebire de mama, nu stateam toata ziua pe site-ul facultatii sa verific. La fel, ma suna mama :"Vezi ca pagina e "In constructie". Ori e super aglomerata, ori afiseaza rezultatele. Ia uita-te si tu!".
Intru si eu si vad linkurile catre listele celor admisi/respinsi/pe lista de asteptare si ce mai aveau ei acolo. Deschid lista cu cei admisi, ma gasesc si pe mine acolo, admisa tot la buget, ma bufneste plansul de fericire si inchid telefonul. Pana seara, cerusem tot felul de pareri de la diverse persoane in legatura cu ce ar fi cel mai bine sa aleg.
Decizia era destul de grea, amandoua fiind cam pe acelasi fir, la amandoua intrand la buget... Si ma decind in cele din urma asupra AC-ului (pentru care nu ma bucurasem initial, pe care o luasem ca varianta de rezerva etc). De ce??? Pentru ca auzisem de la cateva persoane, care au terminat Informatica, ca isi gasesc de munca destul de greu (chiar daca au diploma in domeniul IT) si ca angajatorii le cer sa scrie si "inginer" pe diploma. 
Asadar, sper din tot sufletul sa nu am probleme cu fizica si sa termin cu bine facultatea. De master voi vorbi la momentul potrivit.

In concluzie, va informez ca, de acum inainte, veti citi postarile unui viitor inginer! :D
Wish me luck!
Kisses!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates