miercuri, 24 iulie 2013

Dilema!!!

miercuri, 24 iulie 2013
Facand abstractie de faptul ca sunt cam in culmea fericirii datorita faptului ca am fost admisa la buget atat la facultatea de Informatica, cat si la Ingineria Sistemelor, am o dilema MAAAAREEEE! Si daca nu cer prea multe, as dori un sfat, o parere, ceva! Nu sunt hotarata la care sa confirm locul. Pe de o parte, la cea de Informatica voi face programare, mate, chestii la care ma descurc mai bine, pe de alta parte, la Ingineria Sistemelor, pe langa mate si info si programare, mai fac si fizica (iar eu cu fizica nu m-am inteles excelent) insa asta e in cadrul politehnicii, adica voi iesi inginer, ceea ce se cauta poate putin mai mult decat informatician.


Data fiind aceasta situatie, va rog sa-mi dati un sfat intr-un comentariu! :) Astept parerile cat mai curand!

Kisses!!!

1 comentarii:

Pufuleț

Eu spun ca informatica e meseria viitorului (da ce stiu eu...). Faza e ca daca te faci liber profesionist castigi mai mult.
Eu spun sa te duci la ce crezi ca te face fericita, la ce crezi ca te descurci cel mai bine si iubesti sa faci.
Felicitari pentu ambele intrari, ma bucur ca ai reusit!
Te-am tucat!

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates