luni, 4 iunie 2012

Leapsa!!!

luni, 4 iunie 2012
M-am gandit ca, daca tot e luna iunie si a fost zilele trecute Ziua Copilului, n-ar strica o leapsa... Si fiindca nu am vazut niciuna care sa se axeze pe copilarie, am zis "De ce sa nu incerc sa fac eu una?!" :D Asadar, iat-o:

1. Care este primul lucru care ti-l amintesti din copilarie?
Eu una imi amintesc cum stateam dupa prima zi de gradinita parca pe hol si plangeam pentru ca nu venise inca nimeni dupa mine...:">

2. Cu cine te intelegeai cel mai bine cand erai mic(a)?
Cu bunicu m-am inteles cel mai bine tot timpul :X, bunica era genul acela de femeie ... dintr-o bucata pe care nu prea o induplecai, iar parintii erau ziua la treaba si seara ce mai apucam sa stau cu ei... Deci bunicul era singurul cu care ma jucam toata ziua!

3. Enumera trei lucruri pe care adorai sa le faci in copilarie!
a) Ca orice fata, nu cred ca trecea zi fara sa ma joc cu papusile...le imbracam, le faceam casute din polistiren pe care le decoram cu alte jucarii, le spalam, le hraneam etc :)
b) Sa "gatesc"! Nu in adevaratul sens al cuvantului, bineinteles, dar, avand un set de tigaite de plastic, toata ziua taiam papadie si frunze si faceam "supe" si "salate".
c) Sa desenez... Si inca cum!!! Mama ma batea la cap intotdeauna sa nu depasesc conturul si sa folosesc culorile potrivite. Si, desenand cum ma invatase ea, nu suportam sa dau cartile de colorat unora care mazgaleau, asa ca lor le dadeam cartile care nu-mi placeau mie :">

4. Orice copil face nazbatii! Enumera macar 2 facute de tine:
a) Plecam de-acasa fara sa anunt pe nimeni:"> Aveam vreo 4-5 ani si tin minte ca venea bunica dupa mine cu matura in mana...si cand dadea de mine nu ezita sa o foloseasca :)):">
b) M-am certat cu verisoara mea de la papusi atat de tare incat am sfarsit paruindu-ne si zgariindu-ne una pe alta :"> si asta tot pe la 5 ani se intampla...

5. Ce lucru i-a scos din minti pe parinti?
Bine ... aici e vorba doar de mama. Eram la un gratar pe malul unui rau si eu stateam cu tata si cu un unchi parca pe mal ... si tata mi-a aratat un brotac din acela mic si verde, iar mie mi-a placut atat de mult incat l-am luat in mana si-l mangaiam ca pe un pisoi :)) Sperietura si nervii care au cuprins-o pe mama sunt greu de descris! :))

6. Ai avut semne de "buna purtare"?
Pot spune ca Prinselea nu mi-a priit in copilarie. Am prins doua semne destul de urate de pe urma ei... Unul in genunchi (in ambii) fiindca m-am impiedicat in timp ce fugeam si i-am facut..."flenduri" - in sensul ca mai aveam putin si dadeam de os. Al doilea: o muscatura de la un dulau tot de picior. Partea buna e ca ambele au trecut odata cu timpul!

7. De ce iti era frica in copilarie?
De intuneric! Daca ma trezeam seara pe intuneric incepeam sa plang pana venea cineva sa aprinda lumina:">...De teama asta nu am scapat nici in ziua de azi, am reusit doar s-o "amortizez" putin...
De gaste imi era, de asemenea, frica. Cu atat mai mult cu cat, in drum spre casa, cand veneam de la gradinita era o femeie care dadea drumul gastelor in drum...si cand le mai vedeam si ca se indreamta spre mine cu gatul inainte :-ss  M-as fi urcat pana si pe gardurile de pe partea cealalta a drumului doar sa le ocolesc :))

8. Ce iti doreai sa fii cand erai mic(a)?
Ce nu-mi doream?!:)) Am inceput cu educatoare pentru ca am iubit-o foarte mult pe d-na educatoare, apoi doctor pentru ca am fost operata de apendicita si am stat 3-4 zile in spital; apoi politista pentru ca voiam sa fac dreptate si sa-i bat pe hoti :)). In prezent nu imi mai doresc nici una din meseriile pe care le visam cand eram mica... poate ceva legat de politie...dar total diferit totodata ;))!

9. Mai pastrezi legatura cu prietenii pe care ii aveai cand erai mic(a)?
In limita bunului simt... Am o colega si acum, la liceu, cu care am fost in aceeasi clasa de la gradinita si care imi era cea mai buna prietena, dar cu care m-am certat in clasa a 9a :| In general ne salutam, schimbam cateva vorbe si cam atat.

10. De ce iti este dor cel mai mult din copilarie?
De timpul liber, de lipsa grijilor, de jocurile si nazbatiile pe care le faceam ziua intreaga...de faptul ca stateam cat era ziua de lunga in gradina, afara, si nu in fata unui ecran! 


Cam asta e! O dau mai departe lui Sayuki, Biancai, Deei, Monicai, Roxanei, lui Claudiu si fetelor de pe Love for books . 

Have a great week!!!

1 comentarii:

Cărți Alese

Multumesc ! :) O sa-mi fac timp sa postez si eu :)

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates