duminică, 24 iunie 2012

Scuze, scuze, scuze!

duminică, 24 iunie 2012
Adica chiar imi cer mii de scuze ca nu am mai postat nimic pe blog de ataaaata vreme, dar am avut prea multe pe cap si inca incep sa apara altele :|. Ca sa nu credeti ca e doar o scuza si ca defapt nu nu am nici o problema, iata cateva exemple: scoala de soferi, tradus niste lucrari, reamenajari prin casa... :| + alte maruntisuri care apar brusc.
In alta ordine de idei, macar am terminat scoala (iuhuhu!!!) cu o medie destul de buna, zic eu, - 9.40 - si pot rasufla usurata macar in privinta aceasta. Un rezumat al clasei a 11-a? A trecut extrem de repede ... ca si cum ar fi trecut doar un semestru, nu un an intreg. A intervenit multa plictiseala si rutina, ceea ce m-a si determinat sa o las putin ma moale cu tot (invatat, scris, lucrat etc) si din punctul asta de vedere sunt dezamagita (de mine in primul rand). Faze amuzante? Au existat dar nu au fost genul acela de faze memorabile de care sa-ti amintesti oricand. Bine, ca oricum nu suntem noi o clasa prea unita deci nu a iesit cine stie ce in privinta asta... In fiiiiiiiineeee! Life goes on! :D
Acum ... am tot vazut ca multi si-au facut planuri de vacanta. Ei bine, daca tot am putin timp acum, voi face si eu pe scurt ceva de genul ;)) In ordina prioritatilor din acest moment:


  1. In priiiimul rand vreau sa iau carnetul de soferi :X - m-am saturat sa depind de altii cand vreau sa merg undeva.
  2. Sa reusesc sa fac un curs de engleza...
  3. Sa ma hotarasc la ce facultate si, respectiv, universitate sa dau, ca sa stiu la ce sa ma pregatesc mai mult.
  4. Sa fac cat mai multe variante de Bac :| (stiiiiiiu, nu suna bine deloc, dar e un prim pas spre a lua bacul cu note mari) 
  5. Sa ma distrez cu prietenii, inainte de a pleca ei la facultate...:|
  6. Sa citeeesc tot ce-mi cade in mana - de preferat, carti care sa ma lase masca, sa simt ca nu mi-am pierdut timpul degeaba cu cartea respectiva (si aici astept propunerile voastre!!!)
Buuuun, cam astea ar fi momentan. Oricum sunt destule si au nevoie de timp.
Pe final, va las o melodie pe cat de noua, pe atat de frumoasa :X (cel putin din punctul meu de vedere). Din nou, e vorba de Maroon 5 - pur si simplu nu ma pot satura de ei - :


Voi ce mai faceti? Ce planuri aveti si cum a fost anul acesta (scolar) pentru voi? :):>


P.S.: Din aceasta postare a se intelege ca voi mai lipsi o vreme de pe blog! :|

2 comentarii:

Pufuleț

Sa speram ca te vei intoarce, doar nu ne uiti :))

Irina

Bineinteles ca nu :-J. Maine, de cum ajung acasa de la condus/legislatie imi fac timp pt cel putin inca o postare :)

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates