duminică, 1 iulie 2012

I'm back, again (cred)...

duminică, 1 iulie 2012
Mda, deci cu treburile prin casa terminate in proportie de 75%, cu eseul trimis (la timp, slava domnului) si cu ore de condus mai ... aerisite (a se citi mai rare), sper ca revenirea sa tina!:)) Ce tot vorbesc, bineinteles ca am revenit si am putin mai mult timp pentru a mai posta cate ceva. Asadaaaar...:
Heeeeeeey, e luna iulie! Nici nu stiu daca sa ma bucur sau nu. Practic e a doua luna de vara, ceea ce (dupa modul in care era organizata vacanta in trecut) insemna ca deja a trecut o parte buna din vacanta. E cald de-ti explodeaza capul si eu trebuie sa schimb cate 2 microbuze sa merg la condus :|, plus stat apoi in masina iar inca vreo 2 ore cel putin (media fiind de vreo 4 - pana mai conduce si celalalt), iar daca mai mergem si la drum lung, pai stai, Irina in fund in masina de simti ca prinzi radacini! :-W. Daaaaaar, "arta" cere sacrificii:)), si cand 'oi lua eu carnetul >:)! Daca tot suntem la capitolul condus, vreau neaparat sa mentionez si zilele in care plec dimineata la condus, mai stau pana conduc si altii, apoi inca 2 ore la legislatie (de la 16 la 18), plus drumul la intors (bine macar ca vine tata dupa mine si scutesc inca o ora de mers cu microbuzele)! Cand Dumnezeu sa mai ai timp de ... orice altceva? :| Practic, sunt epuizata dupa zile de genul...7 zile din 15 sunt facute B-) (macar atata consolare sa am - ar trebui sa fac un AMR :)) ).

Hai, gata. Las povestile plictisitoare despre mine deoparte! Aparitii noooooi, peste tot 8->, inclusiv la mine in biblioteca... Printre altele, am primit si cartea "Cele 13 motive" de la Claudiu (merciiii mult >:D<) Pe care o sa incerc sa o citesc cat mai repede posibil. Cum presupun ca deja v-am obisnuit, voi vorbi despre toate noile aparitii atat in materie de carti cat si despe filme in rubrica (lunara) special dedicata acestora :). De asemenea, sper din tot sufletul sa reusesc sa mai postez ceva si prin celelalte rubrici. Vreau neaparat sa scriu o recenzie zilele urmatoare pt cartea "Un sarut la miezul noptii" de Eloisa James (care mi se pare....geniala :X), sper sa mai adaug un film si la categoria "Movies to talk about", imi storc creierii sa mai fac rost de un subiect si pentru "Even more than that" siiiii, bineinteles, muzica (am dat peste atatea :>).

Acestea fiind spuse, inchei scurta (sau nu) postare din aceasta seara. Pe final, astept sugestiile voastre de subiecte pentru rubrica "Even more than that" !!! :D

Pupicuri! :*

PS1: Succeeees la BAC celor care incep maine ce e mai greu >:D<!
PS2: Cat sunt de radioasa in aceasta seara :| Chiar si pe mine ma sperie starea asta de spirit :-S 

1 comentarii:

Pufuleț

Stiuu, e ataaat de caldddd!!!!
Si felicitari pt carte, am citit-o mi se pare superba!!!!
Succes la condus!!

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates