duminică, 15 iulie 2012

Day three: What about drugs?

duminică, 15 iulie 2012
Dependentele astea distrug multe vieti din nefericire! Drogurile mai ales ar trebui interzise cu desavarsire! Inca nu pot sa cred ca in Olanda parca sunt legale, dar in Olanda ce nu e?! 
In fine...:-J
Parerea mea? Ei bine... Daca vine vorba de droguri, presupun ca ati dedus deja ca sunt total impotriva si ca (poate spre rusinea mea, ca nu stiu de ce sa ma feresc) nu am vazut niciodata -cu ochii mei, nu prin ecranul TV- cum arata un drog... Poate cu exceptia unor buruieni de care am aflat ulterior ca sunt fumate deoarece au efectele acelea halucinogene (si tot nu mi-am dat seama cum ar putea fi fumate niste frunze, fire :-?) Oricum, sper din tot sufletul sa-mi pastraz pozitia fata de ele. Teama mea in privinta lor este ca... se dizolva in bauturi, dar sa imi pastrez optimismul ! :D

Apoi, o alta mare depedenta de care sufera muuuuuuuuuuuulta lume: fumatul!!! 98% din persoanele din jurul meu fumeaza - din ora in ora, zilnic, saptamanal, ocazional, de Craciun sau de Paste, tot fumat se numeste - si cel mai mult urasc faptul ca, prin intermediul lor, si eu sunt o fumatoare pasiva :-L. Asta desi, in acesti 18 ani, nu am pus tigara in gura nici macar sa vad cum e. Mi-e frica sa nu ... imi placa si sa devin astfel si eu dependenta. Si sunt extrem de multumita de mine ca am reusit sa rezist propunerilor -nu pot spune tentatiei tocmai fiindca nu am simtit niciodata nevoia sa vad cum e- celor din jur :X. Incerc eu sa-mi fac macar prietenele cele mai bune sa se lase sau macar sa le rareasca si reusesc, dar doar pentru cateva zile...maxim 2 saptamani (studiile efectuate au demonstrat acest lucru :)) )

Bun... acum, alcoolul. In opinia mea, nu exista om care sa sustina ca nu a pus strop de alcool in gura. O gura de sampanie de Revelion sau de ziua cuiva, sau o gura de vin de la bunici cand zdrobesc strugurii si tot au baut! Nu am nimic impotriva alcoolului, atata timp cat nu se exagereaza!!! Imi e sila! de fetele care se imbata: imbatat + stomac sensibil = stare foarte proasta + dat la rate! Si inca in ce hal :| Ce iti mai e dat sa vezi si pe la majorate! :| Trebuie sa stii intotdeauna care iti sunt limitele si sa te feresti sa le atingi... Daca stii ca te faci clampa dintr-un dop, nu bea deloc!

Daa...asadar cam asta ar fi parerea mea despre cele mai intalnite dependente in ziua de azi!
What about you? O tigara? Un 50 de wiskey? Ceva? :))

3 comentarii:

Sanusperiniciodatalamaibine

Sunt de acord cu tine..
eu nu am avut copilarie din cauza tatalui meu alcoolic..

Irina

Imi pare rau pentru asta :|
Macar stii cu siguranta cum sa nu fi si ce sa eviti ... :|

Pufuleț

Pai, cam asa e, am baut ceva alcool , bine inteles 2-3 guri din cele tari si in rest sampanie de copii + nu imi prea place alcoolul 8-|

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates