marți, 17 iulie 2012

Day five: Suicide???

marți, 17 iulie 2012
Seriously? Adica... Nu as putea spune ca nu mi-a trecut prin gand asa ceva. Era o vreme in care imi faceam in minte o multime de scenarii, sub impulsul unor tensiuni in familie. Dar, sincer! Niciodata nu m-am gandit sa le pun in practica... Viata e muuuuuult mai buna, de ce sa ii fi dat cu piciorul?! Ma gandeam doar daca va fi cineva care imi va duce dorul sau care sa planga dupa mine... Uneori si acum ma gandesc, dar nu mai raportez totul la moarte....ci la faptul ca nu peste mult timp voi pleca la facultate si ii voi lasa pe multi dragi mie in urma. Ma gandesc uneori chiar si la faptul ca este posibil ca nici prieteniile sa nu dureze o viata, si la cat rau m-as simti daca s-ar raci relatiile intre mine si prietenele mele :|

Da... Chiar nu stiu ce as mai putea scrie aici. Stiu ca nu e prea lung si prea complex... si prea pe subiect, dar chiar nu mai am ce scrie la punctul acesta :-??
Acestea fiind spuse, incheie postarea, nu inainte de a va intreba si pe voi daca ati avut vreun gand sau vreo tentativa de genul acesta... (eu sper ca nu: :D)

Kisses!

1 comentarii:

Pufuleț

Da, viata e super daca stii sa vezi jumatatea plina a paharului

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates