vineri, 20 iulie 2012

Day eight: Multumita de viata mea?

vineri, 20 iulie 2012
Mereu!:)) Mai ales cand reusesc ceva ce imi doream si ce am incercat din greu sa fac. Si daca mai sunt si laudata :">, imi creste inima!:)) Cea mai mare multumire vine atunci cand fac ceva doar eu, fara vreun ajutor in plus de orice fel, din partea oricui; cel mult sa cer un sfat.
Subiectul asta e unul la care chiar nu mai am ce scrie :|, asa ca inchei postarea...
Nu inainte de a va intreba: Voi cand ati fost cu adevarat multumiti de viata voastra, sau e ceva ce ati facut?

2 comentarii:

Pufuleț

Pai cea ce conteaza e ca esti multumita :))

Pufuleț

Am uitat sa raspund: sunt multumita de viata mea atunci cand citesc carte super :))

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates