luni, 16 iulie 2012

Day four: Parerea mea despre religie

luni, 16 iulie 2012
Hmmmm... Asta ar fi un subiect peste care nu prea vreau sa ma bag, pentru ca nu vreau sa fac discriminari si chestii de genul...Voi spune insa 2-3 lucruri generale, fara a intra in subiect prea mult.
In primul rand mi se pare ca cei care au hotarat acum cateva sute de ani sa desparta biserica Catolica de cea Ortodoxa erau ametiti. Cred ca a fost o decizie proasta. Adica...de ce sa le desparta? Ca doar au aceeasi credinta, aceleasi rugaciuni (aproape; catolicii au rugaciuni speciale pentru Sf. Maria si Sf. Anton...si daca stau bine sa ma gandesc, cred ca-mi mai amintesc cateva).
Ce mi se pare exagerat si nu stiu cum de se mai puteau numi credinciosi si preoti, sunt aceia care in perioada inchizitiei au omorat mii de oameni in chinuri inimaginabile, crime ce erau facute "in numele credintei" ca ar fi pacatuit in nu stiu ce fel saracii oameni... Nu stiti despre ce vorbesc? postez imediat ceva legat de inchizitie.
Mda... Apoi sunt celelalte mari religii: budismul, islamismul, iudaismul. Despre acestea nu stiu mare lucru decat ca au niste reguli destul de stricte... Celelalte religii intalnite pe la noi prin tara (protestanta si pe celelalte chiar nu le mai stiu, insa am impresia ca multe altele apar ca ciupercile dupa ploaie) difera de religia crestina prin modul lor de interpretare a Bibliei.
In fine...Consider ca fiecare are propria parere despre religia din care face parte si nu ar trebui facut mare tam-tam pe tema asta...

1 comentarii:

Pufuleț

De acord cu tine, nici eu nu inteleg de ce ne-au despartit daca ambele ”tabere” credem in Dumnezeu.

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates