sâmbătă, 28 iulie 2012

Doua, trei, patru puncte |4

sâmbătă, 28 iulie 2012
Mda... Deci mi-am propus sa nu-mi mai cer scuze pentru absenta, oricum nu pot remedia acest lucru, asa ca trecem peste. In postarea asta voi relata faptele (multe, care mai bune, care mai proaste) care au avut loc saptamana asta prea lunga si prea calduroasa :|
Luni: dimineata, frumos, somn dulce; ora 9 - suna instructorul si-mi perturba (pentru a mia oara) pretiosul meu somn : "Irinuca, ce faci? Conducem azi?", "Ha? Da, da, bineinteles!", "Bine! Eu acum plec din oras, in maxim 30 de minute sunt la tine!", "Aha, bine!". Apoi de la ora 10 pana pe la 12-1 condus plus stat in masina sa "invatam si de la altii" :-@. Ajung acasa pe la 1, ma linistesc putin, dupa care, cam o ora mai tarziu (2.30) pleac iar sa prind microbuzul sa merg la legislatie; schimb iar 2 microbuze plus putin (sau mai mult) mers pe jos (nu de alta dar imi era lene sa mai schimb inca un microbuz). Pe la 3.45 ajung la legislatie, ies 2 ore mai tarziu, plec acasa, ajung pe la 7-8. Sper ca se subintelege faptul ca dupa ora asta si dupa atata drum frecat la deal si la vale, nu-mi mai ardea de absolut nimic.
Marti: somn profund (din cauza culcatului tarziu), suna iar telefonul si are loc aceeasi discutie ca si cea din ziua anterioara. Iar condus, ajung acasa tot pe la 1, unde dau de mama: "Hai, odihneste-te putin si hai sa ma ajuti sa mut asta (asta, asta, asta, aia si aia)". Ca sa mai scap putin de gura ei (si sa mai fac si eu ceva util vacanta asta) ma hotarasc sa ma apuc de o varianta la mate. Slava Domnului, sunt lasata in pace!
Miercuri: se repeta exact programul de luni. Cu o mica mentionare: Cu o seara inainte ii promisesem unui tip (dragut tare si care mai e si "coleg de condus") ca ii pastrez loc daca ajung inainte. Ajung la legislatie, in sala era aproape gol deci n-ar fi trebuit sa fie prea greu. In jurul orei 4 incepe sa se aglomereze si intra mai multi odata. Tipul vede, vine, isi lasa geanta si merge sa semneze nu stiu ce. Eu, bine bazata ca vede tot chioru' ca e ocupat locul acum, n-am mai fost atenta si m-am apucat de scris un mesaj; se aseaza altu in locul de langa mine si nu realizez asta decat cand isi ia baietasul geanta de pe banca! :-L ("Ah, sa-mi bag piciorul, tare-s batuta-n cap!" a fost primul lucru care mi-a trecut prin minte apoi).
Joi: nu tu scoala (n-am mai auzit telefonul cand a sunat instructorul), nu tu legislatie, daaaaaaaaaaar (cum intotdeauna exista un "dar") mama din nou acasa, altfel spus din nou treaba si mutat si sters si schimbat!
Vineri: incepe la fel ca joi aproape, adica tot cu treaba. Pe la ora 4 ma suna iar instructorul sa ma intrebe dacaa vreau sa facem ora de joi. "Bine". Vine, ma ia, ajung la o intersectie cu semnul, frumos scris, maaaare, clar "STOP" (care obliga conducatorul oricarui vehiul sa opreasca, sa se asigure, apoi sa plece in conditii de siguranta). In fata mea oprise inca o masina, eu opresc in spatele ei, ea se asigura si pleaca, dupa care ajung eu in zona cu vizibilitate maxima si, conform indicatorului, opresc (liiiin, frumoooos, lejeeeer). Nu apuc sa ma asigur bine, ca din spate ma "pupa" unul cu taxiul! Numar botit, bara zgariata, nu stiu ce beculet cazut; iese instructorul si il ia pe taximetrist la rost, plin de nervi. Dupa 20 de min in care s-au "constatat pagubele", urmeaza un drum care mi s-a parut interminabil intre politie si vreo 2 service-uri. Cel mai rau imi pare ca am mai consumat o ora degeaba (adica in loc sa o fac in oras, ca mai am vreo 3 pana termin, am facut-o in afara orasului unde drumul e lejer, fara semafoare, fara treceri de pietoni &co.). Am ajuns acasa, mai obosita decat as fi fost daca n-as fi dormit toata saptamana si mai aveam putin si incepeam sa plang (nu stiu de ce, nu intrebati).
Sambata (sau azi, sau ieri): cu greu m-am trezit ca m-am culcat din nou tarziu (acum am o scuza buna: m-am uitat la festivitatea de incepere a jocurilor olimpice - care a durat pana pe la 3AM si care a fost GENIALA!!!) pe la ora 9 si am mers cu mama la cumparaturi serioase. In supermarket mama radea de mine, ca aveam o fata gen: 
Am ajuns acasa si ghiciti ce am inceput iar ?! Exact, treaba (calcat, asezat, sters, aspirat). Acum am prin si eu o pauza mai buna in care sa pot scrie si eu ceva.
Duminica: ei bine, o sa fac un gratar la mine cu prietenii, ca doar nu am fost degeaba la cumparaturi azi (sambata). Si merit si eu macar atat dupa o saptamana plina! (cu de toate in cel mai complex mod posibil)

Asadar, pana pe la vreo... Marti? nu cred ca mai revin pe blog (iar condus, iar legislatie). Provocarea aceea mare (n-am uitat de ea) o voi continua cand voi mai avea timp.

Pe final, va las o melodie peste care am dat din nou, dupa o perioada de timp, a celor de la "The Beatles":
(nu luati in seama lungimea piesei, nici nu va veti da seama cand trec)
Kisses! :*

2 comentarii:

Pufuleț

Da pauzele astea de blog o data ce te apuci de ele nu le mai termini, poate doar cu chiu cu vai :))
Sincer imi pare rau de tine cu atata treaba, poti sa ii spui mamei tale sa te mai lase sa te odihnesti :)

Irina

Cam asa e cu pauzele :">
Cat despre treaba, ma izbesc de ea doar cand e mama in concediu (teoretic ar trebui sa se odihneasca atunci cand isi ia :-W)sau sambata. Oricum nu ma exaspereaza ideea de a face curatenie... dar totusi :))

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates