miercuri, 18 iulie 2012

Day six: 30 de lucruri interesante despre mine

miercuri, 18 iulie 2012
Paaai... Paaai... Pai, chiar nu-mi vin in minte atatea; mi se par extrem de multe, dar mai vedem la final. Altfel spus, sa incep:

  1. am simtul umorului;
  2. I'm smart B-);
  3. simt constant nevoie de libertate;
  4. nu imi place sa ma simt nevoita/fortata sa fac ceva;
  5. imi place sa acumulez cat mai multe informatii (fapt pentru care intru destul de des pe site-ul celor de la Descopera);
  6. stiu exact ce vreau sa fac cu viitorul meu;
  7. imi place sa citesc de placere, nu de nevoie;
  8. ma enerveaza persoanele lingusitoare, false, parvenite, care ar face orice sa isi atinga scopul;
  9. le "miros" foarte bine pe persoanele de genul si le dau cu flit pe cat posibil (fara a ma simti ca o nesimtita; asta desi respectivele asta vor spune ca sunt);
  10. imi place tot ceea ce tine de vintage! Carti, haine, accesorii ... everything!;
  11. sunt adepta muntelui, nu a marii;
  12. nu suporta sa imi ceara cineva socoteala;
  13. nu-mi place ca nu totul se obtine usor;
  14. ma irita coruptia;
  15. imi place sa visez 8->;
  16. am credinta ca, daca vreau cu adevarat si fac tot ce-mi sta in putinta, voi ajunge acolo unde vreau;
  17. nu-mi place sa depind de cineva din nici un punct de vedere;
  18. prefer melodiile cu mesaj, care sa exprime ceva;
  19. m-am saturat de club -prea multa pitiponceala-;
  20. Alex Mica ala are o privire de obsedat...imi provoaca sila :|;
  21. inca ma uit la desene :"> (I'm still a kid, right?);
  22. uneori sunt prea timida :| ;
  23. prietenele mele adevarate sunt doar 2... 3 daca o pun si pe mama;
  24. uneori sunt indirecta intr-un mod cat mai direct posibil :)). Adica? Daca cineva se poarta intr-un anumit fel sau vorbeste ceva ce stiu ca nu e adevarat, vorbesc cu persoana de langa mine despre cat de neadevarat este dar destul de tare incat sa auda si persoana respectiva :-" ;
  25. nu-mi place sa fiu la moda...imi place sa fiu eu, sa ma simt bine in ceea ce am pe mine (parerea lui Oscar Wilde mi se pare geniala: "Moda e o forma de uratenie atat de intolerabila, incat trebuie schimbata la fiecare 6 luni");
  26. incepe sa-mi placa sa gatesc :)) ;
  27. nu suport figurile cu care vin astia de prin "Italea" :-W de parca acolo s-au nascut sau parca si-ar fi luat Italie (isi amintesc niste rude odata la 1-2 ani ca mai au si prin Romania niste cunostinte, si cand vin fac figuri de genul: "La noooi in Italea nu vezi o groapa pe sosea!!!" sau ajung in fata supermarketului si zic "A, tocmai aviamo ajuns la Supermercad!". Bai omule, scria mare si frumos si citet deasupra "SUPERMARKET" !!!) A, da. Asta e motivul pentru care nu vreau sub nici o forma sa invat sau sa vorbesc italiana!!!;
  28. nu-mi place sa vad greseli de scriere la persoanele de la care am unele asteptari sa stie cand se scrie, de exemplu, "numai" si cand se scrie "nu mai" (sau "abia" si nu "abea");
  29. mi-ar placea sa invat germana ... someday;
  30. imi plac la nebunie cainii :X:X, in schimb, nu suport pisicile -mi se par la fel ca oamenii aceia despre care am scris mai sus: false, pentru care esti bun cat le mangai si cat le dai de mancare.
Aaah! In sfarsit, am terminat! :X Cu unele puncte m-am lungit prea tare si am intrat in prea multe detalii, but I don't give a shit! :-"
Revin maine cu provocarea nr 7!

Kisses!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates