marți, 25 septembrie 2012

BAC! Scoala! BAC! Scoala! X_X

marți, 25 septembrie 2012
Hello, hello!!! Ce mai faceti? V-ati acomodat din nou cu scoala sau inca sunteti in vacanta?
La mine a inceput scoala destul de puternic. Inca din prima zi (marti, 18.09) am facut cate o varianta de BAC la romana, info, mate - cele din prima sesiune, iar ce a mai ramas nefacut din ele impreuna cu variantele din toamna, au ramas ca tema pe a doua zi. La romana am continuat cu variante (partea 1 si 2 pentru inceput), la info am inceput recapitularea, iar la mate am luat in primire variantele de M2. Pana la sfarsitul saptamanii trecute am schimbat optiunea pentru proba la alegere de la BAC de vreo 5-6-7 ori, fiindca oscilam in permanenta intre informatica si biologie. De ce? Inca din clasa a IX-a am inteles cum sta treaba la info si timp de 3 ani am mers bine bazata ca si la BAC tot info voi alege. Pana acum cateva saptamani cand am ajuns la concluzia ca, oricat as fi de priceputa la info, daca nimeresc o varianta de intensiv (cum au tot spus cei de anul asta ca au nimerit), nu rezolv mare lucru. Intamplarea a facut ca materia de a IX-a de la biologie sa-mi placa maxim si sa o inteleg si pe cea de a X-a, motiv pentru care, decat sa merg la risc la info, am ales ca mai degraba sa repet bine la bio si am o nota mare asigurata. Oricum nu s-a pus problema ca la info n-as lua BAC-ul, doar ca vreau si stiu ca pot sa il iau cu nota mare.
Saptamana aceasta toti profesorii dau teste initiale...motiv pentru care sincer nu ma prea stresez, ba chiar dimpotriva - am mai putine teme (pe maine de exemplu nu am deloc B-) :)) ).

Dar, lasandu-ma pe mine deoparte, sunt curioasa cum a inceput scoala pentru voi... :D:>

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates