marți, 25 septembrie 2012

Movies to talk about |5

marți, 25 septembrie 2012
Va amintiti de aceasta rubrica (in care n-am mai apucat sa postez mare lucru)???
Ei bine, daca tot am prins o gura de aer la scoala, am de gand sa recuperez putin.
Primul film pe care vreau sa vi-l prezint este unul despre care am vorbit in urma cu ceva (mai multa vreme):



Titlul: Dark Shadows
Regia: Tim Burton
Anul aparitiei: 2012
Descrierea: 
Filmul, scris de John August, este bazat pe celebrul serial supranatural cu acelaşi nume al anilor '60 creat de Dan Curtis. Johnny Depp îl interpretează pe Barnabas Collins, vampirul ale cărui aventuri sunt descrise în film. Cu un parcurs de 1.225 episoade, serialul Dark Shadows a fost un soap opera atipic, în care existau elemente de horror şi în care apăreau o serie întreagă de creaturi întunecate: vampiri, monştri, vrăjitoare, vârcolaci, fantome şi zombies.
Din punctul meu de vedere: 
Ei, bine...Mda! Trailerul ii face o reclama excesiv de buna. Insa cand vezi un trailer foarte bun, te astepti ca filmul sa fie, de asemenea, foarte bun. Nu e si cazul acestuia, din nefericire. In trailer apar toate momentele amuzante si interesante, restul filmului fiind...contrar asteptarilor (cu exceptia a inca 2 sau 3 faze destul de amuzante care nu apar in trailer). 
Pe scurt, filmul urmareste povestea lui Barnabas Collins din momentul in care acesta a fost blestemat de o vrajitoare si transformat in vampir deoarece nu ii impartasea dragostea, pana in momentul in care aceste reuseste sa o omoare, incercand sa isi apere familia gasita 100-200 de ani mai tarziu. Unele momente ce se doreau a fi amuzante mi s-au parut ieftine si prost gandite - gen: asistenta copilului familiei Collins dorea sa devina vampir, in timp ce Barnabas voia sa scape de blestem; si ce-i trece ei prin minte? Sa schimbe sangele ei cu cel al lui Barnabas, crezand ca astfel isi schimba si natura. Seriously??? (:|
Parerea mea e ca singura colaborare dintre Johnny Depp si Tim Burton din care chiar a iesit ceva foarte bun a fost cea pentru filmul "Sweeney Todd" .
Ce nota i-as da? 2/5 cu parere de rau...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates