miercuri, 12 septembrie 2012

News!:>

miercuri, 12 septembrie 2012
Hellooooo, agaaaaain! Missed me? :)
In cazul in care va intrebati ce s-a mai intamplat cu scoala de soferi si examenele alea 2 (sala+oras), tin sa va anunt ca totul a fost mai mult decat superb!:X Cand am mers sa dau sala eram foarte linistita; asta doar pana am ajuns la coada de la intrarea la examen. Brusc am inceput sa aud un sunet care-mi parea cunoscut, dar mi-a luat cateva secunde (buuune) pana sa-mi dau seama ca imi simteam si auzeam inima batandu-mi in gat, de mai avea putin si iesea afara. Am inspirat adaaaanc de cateva si m-am relaxat (culmea! la fel de brusc pe cat m-am emotionat:)) ). Am semnat cateva hartii acolo si am intrat la examen. Au fost 2-3 intrebari de acomodare (de genul: 1+1=? sau "cate minute are o ora?") dupa care a inceput examenul. Relaxata si calma am tot dat "raspund mai tarziu" la intrebarile la care nu eram sigura si dupa aproximativ 10-15 minute am iesit de la examen. Rezultatul? 25/26 de puncte! :X
O saptamana mai tarziu, partea a doua: Orasul! Ajung dimineata cu intructorul la locul de plecare la examen si asteptam politistii. Ajung si ei pe la 9:15 si ne adunam toti in jurul lor sa vedem care si la ce politist este pe lista. Din fericire...sau poate nu chiar...sunt ultima pe lista unuia dintre politisti (a 12-a mai exact). Dupa ore interminabile de asteptare ajung si eu la examen. Cele aproximativ 25 de minute de examen mi s-au parut 10 :)). A fost usor, frumos. Mai vreau odata!:X:)) A, da, se subintelege sper ca examenul a fost luat. Permisul mi-a venit 2-3 zile mai tarziu si-mi place tare. Mi se pare ca am iesit mai bine decat in poza din buletin. Poate din cauza ca e alb-negru:)).

Mdaaa, schimband subiectul, incepe scoala. Nici nu stiu cum sa reactionez. Adica... nu ma bucur, dar parca nici rau nu-mi pare, desi, vorba aia, "e clasa a 12-a, BAC, simulari, toata lumea trage de noi, ultima sansa sa iti faci amintiri frumoase din liceu, bla-bla-bla". E ceva inevitabil, stiam in ce ma bag de cand am intrat la liceu...sau poate chiar inainte. Nu e ceva ce nu a mai facut nimeni pana acum, deci, asa cum toti au iesit cu bine (intr-un fel sau altul) din asta, la fel voi face si eu. Cu putin noroc, poate voi iesi chiar foarte bine din asta. :)Singurul lucru care ma inspaimanta e alegerea facultatii. Sunt constienta (poate prea constienta) ca tot viitorul meu depinde de o singura alegere pe care trebuie sa o fac cat mai repede. Oricum nu ma inspaimanta facultatea in sine (e ca o ...scoala prelungita) cat ma inspaimanta alegerea ei.
Dar mai am pana acolo... sau cel putin asa mi se pare.

Saptamana trecuta m-am uitat la cateva filme, unele mai bune, altele care m-au dezamagit. Deci voi reveni, cat mai curand sper eu, cu mai multe date despre ele. A, da. Si am citit si o carte ... geniala. Nu spun nimic despre ea inca. Oricum o recomand celor... cel putin 17+ :-":))

Kiiiiisseeeeeees!!! :*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates