marți, 22 mai 2012

"Adaugati la: Great music"

marți, 22 mai 2012
Ei? Ce v-am spus ca voi mai face o rubrica nou-nouta? :> Saptamana noua - idei noi - trairi noi etc...
In legatura cu rubrica...Bineinteles se refera la muzica =P~. De ce are acest titlul? Pai stiti cum e, cand iti place mult o melodie nu dai "Like" si atat (oricum in acea asa-zisa categorie nu se memoreaza mai mult de 100 de piese), ci faci fel de fel de playlisturi in care adaugi melodiile "de suflet". Right?
Asadar, cam asta e cu noua rubrica.

Acum. Saptamana aceasta e posibil sa fac abuz de melodii si sa incarc postarea doar cu asa ceva. 
In primul rand, nu in urma cu mult timp, nici nu mai stiu cu ce ocazie, am dat peste urmatoarea "duduie": Kyla La Grange
 
Cam astea ar fi "Top 3" piese pe care le "Apreciez" :X

In al doilea rand, melodia urmatoare imi bantuie urechile de cateva zile bune =P~:
Mi se pare ca are o voce atat de ... perfect de imperfecta :)) ( a se citi "nu tocmai perfecta, dar suna perfect")

In al treilea rand, o melodie al carui clip mi se pare foarte amuzant; e piesa unei cantarete aparuta acum... cu ultimul val :)) dar care suna destul de ok (a se intelege ca nu e cine stie ce, dar mi se pare dragut asa cum canta, are ceva copilaresc)  : Carly Rae Jepsen

Nu mai lungesc "maratonul" de piese si inchei postarea (si seara) cu cea mai potrivita piesa, venita de la una din formatiile mele preferate (din zilele noastre). Cine? Cum cine? Maroon 5:
PS : Pur si simplu ador melodia... =P~ 8->

Acestea fiind spuse, "goodnight" v-am urat, asa ca...see you!
Take care, Be happy and Enjoy the day!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates