vineri, 4 mai 2012

O noua ... atractie:)

vineri, 4 mai 2012
Serile trecute, cand am mers la alergat, am profitat de faptul ca am avut aparatul la mine si am ales sa fac urmatoarele poze. Pur si simplu nu pot sa le pastrez doar pentru mine :">.
(Stiiiiu, nu-s prea reusite/artistice/impresionante...dar mie chiar imi place peisajul si cred ca el e cel mai important!) 

Am inceput sa am, cu ocazia asta, o noua pasiune :X: natura! Sau, mai degraba, plimbarile si alergatul prin padure pe inserat! A da! Ce am suprins in poze... Pai, pozele 1,3,4 le-am facut ferigilor; erau ataaat de veeerzi 8-> si de inaaalte si multe si frumoaaase! O adevarata pata de culoare intre copacii batrani si gri si langa parauasul acela limpede!  
In cea de-a doua poza este ... nici nu stiu cum sa-i spun; deal e putin spus, munte e mult spus, deci e undeva intre :))... Bineinteles ca in poza nu pare cine stie ce, dar sa te uiti de pe o parte pe cealalta iti dai seama cat de marunt esti in comparatie cu ceea ce te inconjoara! :)
Coborand cu verisoara mea, Andreea (rostogolindu-ne mai mult) pe dealurile abrubte, strigam si cantam Bee Gees - Staying alive! :)):">


 

Imi cer scuze pentru claritatea pozelor, sunt facute de un aparat ca oricare altul...


Cam asta a fost... Cand voi scapa de raceala zdravana pe care am capatat-o de 2 zile (cum si de unde nu stiu :| ) si voi iesi din nou la alergat, voi incerca sa mai fac niste poze...poate putin mai clare. :)

Pana una-alta, sunt curioasa cum a fost saptamana aceasta pentru voi :D !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates