luni, 21 mai 2012

I'm back! sau Doua, trei, patru puncte ... | 3

luni, 21 mai 2012
Heeeei! In sfarsit am reusit sa fac rost de timp liber sa mai scriu cate ceva pe blog, sa ma mai ... descarc. Cum de? Am dat 3 din 4 teze la care rezultatele sunt ...acceptabile spre foarte bune. /in privinta tezei la informatica nu prea imi fac griji, sper doar sa nu ma pierd (in abis) ca la matematica si sa dau totul peste cap :|. Ieri discutam cu o prietena si spuneam ca pana si pe profesori i-a cam prins plictiseala, dorul de vacanta, si nu prea mai au chef de ore. Insa de la a nu avea chef pana la a nu face deloc ore e o distanta destul de lunga pe care nici un profesor nu s-a incumetat pana acum sa o parcurga. Dar sincer se vede plictiseala asta ... ca noi, elevii, nu suntem atenti de cele mai multe ori la ce preda profesorul din fata noastra se stie foarte bine, dar nici profii nu prea mai sunt atenti la ce spun si incep o propozitie (sau un exercitiu) dupa care cad pur si simplu pe ganduri timp de cateva secunde, revenind apoi cu faze gen :"Asa, cum spuneam! Ce spuneam?" sau "Unde ramasesem?".
Ca sa nu mai spun ca diriginta ne aminteste de vreo 2 saptamani ca vrea ca acum, dupa ce terminam cu tezele sa iesim la un gratar, cu cortul la coada lacului - aka CDL -. Pacat de toata treaba asta cu capusele... imi dau o stare de, nici nu stiu, nervozitate, teama, retinere.

In fineee. Trecand de la una la alta, In urmatorul fragment vreau sa subliniez disperarea unor oameni de a obtine putere! La ce ma refer? Probabil ati aflat sau v-ati dat seama, vazand doi nou miile de afise care au impanzit imprejurimile, ca a inceput campania electorala. De ce ating acest subiect? Pentru ca anul acesta am si eu "onoarea" de a vota ;;). Cam asta a fost cu introducerea. Ceea ce mi se pare absurd (fiindca nu pot spune ca ma deranjeaza; nu ma priveste direct acest lucru) este faptul ca vicele a strans in data de 17.05, sau mai bine zis de 18.05, tot tineretul partidului respectiv la ora 00:00 pentru a lipi - abuzand de aracet - afise electorale in primul rand pe toti stalpii din oras. Ceea ce nu inteleg absolut deloc este ... indarjirea si disperarea cu care omul acesta a vrut sa ocupe toti stalpii inca din primul minut al campaniei electorale. Adica... wtf?!?!?! Oricum pana in data de 10.06 nu voteaza nimeni; ce a castigat facand atata risipa de aracet si hartii si energie a tinerilor? OK!!! A ocupat "teritoriu"; so what? In fine, nu ma mai aventurez in discutii politice, oricum nu vad rostul a toate astea. Am vrut totusi sa subliniez disperarea (altfel nu o pot numi, mai ales ca e singurul pe care il vezi in 70% din oras desi mai are cel putin 4 adversari) acestui om pentru putere, o putere pe care oricum a avut-o din plin si pana in momentul de fata.

Whateveeeer!!! Blogul acesta micut si ... nou nascut a facut de curand o luna (mititelul :X), mai exact pe data de 13 mai. Aceeasi zi a lunii trecute s-a nimerit intr-o vineri :> (Vineri, 13; zi cu ghinion si alte de-astea); ei bine, eu nu i-as spune chiar asa...Oricum nu cred in superstitia aceasta cu viner-13, si fiindca tot mi-am amintit, o sa postez chiar astazi o scurta "istorisire" a acestei superstitii care inca inspaimanta lumea.
Bun ... si deoarece peste aproximativ 3 saptamani blogul va implini 2 luni, eu una m-as gandi la un micut concurs... Ce premiu va avea nu prea stiu ... poate o carte in format E-book :) ? Nu stiu ... Astept propuneri! :D

Acesta deja a devenit un mega-post. :)) In finalul lui vreau doar sa mai spun ca nu am uitat de acea promisiune facuta la inceputul lunii (aceea in care am spus ca voi face tot posibilul ca pana va aparea "Fantomele ne stiu toate secretele" ii voi face o scurta recenzie pentru a avea habar despre ce e vorba) :D

Kisses :*!

Pe final v-am lasat aceasta melodie... Ce-i cu ea? Am auzit-o in destul de multe locuri, ca de exemplu penultimul episod (daca nu ma insel) din The Vampire Diaries, reclama de la Orange si parca am mai auzit-o pe undeva, dar nu mai retin unde...  :">


A da!!! Era sa uit. Revin si cu o noua postare in rubrica "Even more than that! Or not?" si posibil si cu o noua rubrica ;)! 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates