marți, 1 mai 2012

Doua, trei, patru puncte... |2

marți, 1 mai 2012
Da, si uite asa, cu chiu cu vai, am ajuns si in luna mai! Partea buna? Mai e atat de putin pana la vacanta 8-> Partea proasta? Mai = teze! Ma mir cum de s-a dat minivacanta aceasta de 1 mai, dar pe principiul "Nemultumitului i se ia partea", nu mai zic nimic decat "multumesc". 
Desi profesorii au dat teme mai multe decat cele pentru vacanta de Paste, nici nu m-am atins de ele inca - spre rusinea mea -  si am profitat de vremea excelenta de afara :X. Duminica am petrecut-o cea mai buna prietena (desi nu e singura, ea e cea mai buna) la plaja, inconjurate de carti, reviste, muzica &co.; bronzul de munte e cel mai bun! :) Dupa vreo 4 ore cand s-a mai domolit si soarele si cand s-a facut mai racoare, am mers la alergat prin imprejurimi...mai exact pe un deal, frumos, linistiiit, inalt pe care strigam ca nebunele doar ca sa auzim ecoul! Am alergat pe tot felul de carari inguste si drumuri care habar n-aveam unde duc si ne-am oprit pe marginea unuia la un moment dat, unde era o priveliste superba ce te facea sa realizezi cat de mic si neinsemnat esti...si invidiam berzele care zburau pe deasupra noastra pentru libertatea pe care o au ... Bine, pe scurt, cam asta a fost duminica.
Ieri (luni) am iesit cu cateva colege si prieteni de-ai lor cu bicicletele pe drumul de coasta, spre baraj. Nu pot spune ca am fost super incantata cand am plecat, ma asteptam sa nu fie cine stie ce, dar am zis ca daca refuz iar, tot eu voi pierde...Asa ca am plecat. Drumul ca drumul (m-a batut soarele si am facut o mica insolatie), dar coboratul pantelor a fost wow :X desi imi era teama ca n-o sa tina franele sau ca ne va iesi vreo masina in fata, dar din fericire totul a fost foarte bine si frumos :).

In fine, de maine intram iar in priza, mai ales ca de saptamana viitoare incep tezele :| si pe langa teze mai trebuie sa invat si pentru scoala de soferi...In concluzie nu prea voi fi prezenta pe aici in urmatoarea perioada, insa cand voi avea putin timp liber voi incerca sa mai postez cate ceva.Dar asta e, mai bine scap de cat mai multe anul acesta ca anul viitor sa-mi ramana doar bacul si admiterea...
Pe final voi lasa o melodie pe care pur si simplu o ador (traiasca TVD pentru asta):


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates