marți, 17 aprilie 2012

Buna muzica se mai asculta...(Leapsa!)

marți, 17 aprilie 2012
...cand aveau parintii varsta noastra 8-> Cea mai buna muzica prin anii `80 se asculta, pacat ca nu am apucat vremurile alea. Ce ma bucura insa este faptul ca tot mai multi incep sa redescopere muzica buna, fapt pentru care mi-am permis sa iau leapsa muzicala de pe blogul Roxanei, cu atat mai mult fiindca stiu ca impartasim aceleasi gusturi muzicale in proportie de 70-80% (si sper sa nu ma insel) :)

Ce melodie vă descrie cel mai bine starea de spirit ce o aveţi acum ?
Pur si simplu cei de la KISS m-au...atras instantaneu.
Ce melodie ascultaţi când vă simţiţi prost ?
Gen: "Life goes on, `brah!!!"
Ce melodie vă aduce la viaţă ?
De ce? Pentru ca-mi da starea aia... de "You know what? I don`t give a f*%k!!! I`m a Supergirl!" :">
Ce melodie v-a transmis cel mai puternic mesaj ?
Nu fiindca e in romana, fiindca e profunda ...
Care e cea mai veche melodie de care vă aduceţi aminte că aţi ascultat-o când eraţi mici ?
Printre cele cateva de care-mi aduc aminte, prima asta e :
Ce melodie ati recomanda unui tânăr ce află că e pe moarte?
Pentru ca prima oara cand am ascultat melodia, nu m-am putut abtine sa nu plang:">...You can call me sensitive...
sau poate...
Ce melodie funny stiti?
:))O, nu!
Ce melodie aţi recomanda prietenei/ prietenului care are inima frântă ?
Aaah, multe, nici nu ma pot decide asa ca:



Ce melodie aţi vrea să vă fie cântată într-o seară sub balcon ?
Si aici sunt muuuulte... dar ma voi limita din nou la 2-3-4 ;))




Imi cer scuze daca am supra-incarcat leapsa dar pur si simplu nu m-am putut limita la o singura melodie la unele categorii :"> Eu invit pe oricine sa o ia, daaaaaar, avand blogul de cateva zile si fiind si leapsa de ceva timp deja, foarte slabe sanse sa o mai ia cineva :|. Dar totusi, cine o doreste e liber sa o ia :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates