marți, 17 aprilie 2012

C(H)ristos a inviat! + Leapsa

marți, 17 aprilie 2012
In primul rand as vrea sa urez tuturor acum Paste Fericit!:) Nu am apucat sa urez la momentul potrivit deoarece am petrecut si eu ca tot omul Pastele/iesirea din post pe la prietene, pe la club, iar pe la prieteni si tot asa ... 
In al doilea rand, am dat de o leapsa pe blogul lui Sayuki care chiar mi-a placut, fiind vorba despre filme, leapsa care suna/arata cam asa:

Animatie: Tarzan, Happy Feet
Actiune: Inception (desi ar intra mai bine la SF sau undeva pe acolo dar nu stiu sa fi vazut altul care sa aiba ceva actiune) - foarte originala ideea filmului
Drama: One Day, Dorian Gray, A little bit of heaven (imi place mult cum joaca Kate Hudson)
Comedie: A lot like love, Friends with benefits, My best friend`s girl, Over her dead body, Killing Bono (doar o parte) &co.
Istoric: Pianistul, Lista lui Schindler, La vita e bella - probabil cele mai bune filme istorice, Saving private Ryan
SF: Season of the witch, Sucker Punch, Inception (dar l-am mai spus odata) 
Razboi: Sonny Boy si din nou cele istorice...
Fantasy: Stapanul Inelelor?, The Curious Case of Benjamin Button, Twilight
Horror: The Ring(1,2) - cel mai...horror film horror, The Woman in Black, 28 day/weeks later, Dread, Saw &co.
Sport: Whip It (Ellen Page e foarte talentata)
Documentar: Hitler: The Rise of Evil, Anonymous (o teorie acceptabila in privinta lui Shakespeare si a operelor lui)
Musical: Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
Romantic: The Wuthering Heights, The Notebook, Dear John, Love and Other Drugs
Biografic: Dangerous Beauty
Thriler: American History X

Cam asta a fost leapsa...Toate filmele mentionate le recomand cu cea mai mare placere tuturor, mai ales cele istorice. Am prins o pasiune enooorma fata de filmele istorice din perioada celui de-al II-lea Razboi Mondial, toata treaba cu Hilter si lagarele de concentrare mi se pare, pe cat de absurda, pe atat de fascinanta. Cu alta leapsa voi mai reveni curand cred...

Pana atunci sunt curioasa cine si ce a vazut din ce am completat mai sus si totodata ce parere aveti despre filme? 
:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates