vineri, 13 aprilie 2012

Inceputurile sunt intotdeauna grele!

vineri, 13 aprilie 2012


Dupa multe descurajari si ganduri si lupte interioare, am pus piciorul in prag am dat startul unei noi provocari pentru mine (sau, altfel spus, un blog). De ce o provocare? Ei bine, in ultimul an am privit (din umbra) munca unor persoane pe blogurile acestora si am vazut cum fiecare se chinuie sa fie si sa tina la curent cititorii cu diferite noutati, cu postari noi pentru a nu da impresia ca au abandonat blogul si multe altele.Ceea ce mi se pare o provocare in toata treaba asta este timpul pe care incearca sa-l gaseasca fiecare pentru o postare (ampla sau scrisa la repezeala) in ciuda faptului ca, la fel ca orice alta persoana, au cursuri/scoala, teme, treaba, prieteni &co.
Asadar, dand astfel startul blogului, sa spun ce am de gand sa prezint in cadrul acestuia :) :
  • lucruri simple, tot ceea ce mi se pare exagerat, ce ma supara, ce imi place etc;
  • muzica; fiind unul din hobbyuri, nu as putea sa-l omit. Ce muzica? Orice imi sare in ochi, sau, mai bine zis, in urechi, muzica din perioada `80-`90 (cea mai buna perioada din punct de vedere al muzicii) dar nu numai;
  • filme; tot ceea ce vad si ma impresioneaza/ma marcheaza;
  • carti; citite, care mi-au starnit interesul, de care as vrea sa fac rost etc...
Cam astea ar fi gandurile de inceput. Sper sa am cat mai mult timp pentru a ma ocupa de blog, cat mai multe idei pentru a avea ce sa scriu si, bineinteles, multa ambitie sa ma tin de el ;)).
Pentru inceput, voi lasa si o melodie, o mostra din genul pe care il voi publica: 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates