luni, 23 aprilie 2012

Doua, trei, patru puncte...

luni, 23 aprilie 2012
Da, presupun ca titlul necesita o explicatie. Care e aia? Pai altul nu mi-a venit in minte cand am realizat ca vreau sa vorbeasc despre 2,3,4 lucruri in postarea aceasta. Care sunt ele? Take a look ;))



  1.  Vreau sa le urez la multi ani,  sanatate si tot ceea ce isi doresc, tuturor celor care se numesc: Gheorghe, Georgiana, George sau alte nume legate de sarbatoarea de astazi :).
  2.  Aici cred ca e putin mai multa vorbarie...De ce? A re(rerere)inceput scoala si cum altfel daca nu cu o prima ora la care profesoara vorbeste singura... ;))Radeam cu fetele de colegii care abia mai stiau sa scrie titlul unei lectii. Apoi, dupa ce ca "Scoala altfel"/ "Saptamana altfel" a fost o pierdere de timp extraordinara (cu chestii de genul: ecologizare, isu, 2-3 filme, stat degeabaaaa), in care mai degraba faceam o excursie, stateam cu dirigintii, mergeam la film, mergeam la un gratar, stateam acasa sau, in cel mai rau caz, faceam in continuare ore, astazi, dupa ce ca nu s-a facut mare lucru din ce am propus noi, am fost intrebati "Cum vi s-a parut saptamana "Scoala altfel"?". Raspunsul bineinteles ca a fost oricum doar bun nu: "Plictisitoare","Puteam face altceva, sau macar ore","Mi-a placut foarte mult Martea altfel...in Joia altfel m-am distrat de minune, iar Vinerea altfel a fost perfecta. Problema e ca eu n-am fost la scoala!":)) Trecand mai departe, viata sau, mai bine zis scoala, si-a reintrat in cursul ei normal cu lectii, teme, lucrari gasite pe la mate ... Gata si cu subiectul asta ca mi-am amintit de teme:|

    Totusi, chiar sunt curioasa sa aflu ce a fost pe la alte scoli/licee in "Saptamana altfel"; macar sa stiu ce puteam face si noi:|
  3.  De aici incep promotiile, reducerile &co.
    Primele vin de la Elefant:
  4. Iar acum de la Libris:
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Even More ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates